E-mail: info@fejlesztokhaza.hu
Telefon: +36-1-464-3193
 

WEB-SHOP

webshopAz e-business (az elektronikus üzlet) magába foglalja az elektronikus kereskedelmet, s emellett belesorolhatók az olyan belső műveletek is, mint a gyártás, a leltárkezelés, a termékfejlesztés, a kockázatkezelés, a pénzügyek, a tudáskezelés vagy a humán erőforrások. Az elektronikus kereskedelem és az elektronikus üzletvitel ezekre a folyamatokra irányul, valamint az adatbázisokból, alkalmazás-kiszolgálókból, biztonsági és rendszerfelügyeleti eszközökből, s a meglevő öröklött megoldásokból összeálló technológiai infrastruktúrára. Mindkettő megvalósítása azt feltételezi, hogy az adott cég új értéket képviselő láncolatokat építsen ki részint ügyfeleivel és szállítóival, részint magán a szervezeten belül.

Elektronikus kereskedelmi szolgáltatásunk –
web-Shop, a színvonalas virtuális üzlethelyiség

A web-Shop célja, hogy segítsen a magyar kis- és középvállalatoknak kihasználni az elektronikus kereskedelemben lévő lehetőségeket. Hisszük, hogy a vállalatok a hosszú távú sikerüket alapozhatják meg, ha hajlandóak felismerni az internet által teremtett új feltételeket, és a velük együtt nyújtott új lehetőségeket a versenyben való előnyszerzésre. Ugyanakkor az internetes kereskedelemben lévő potenciál kihasználása speciális szakértelmet igényel, mely általában hiányzik egy kis- és középvállalkozásnál. Ezért szeretnénk az "internet-szakértő" szerepét betölteni partnereinknél, segíteni őket a hibák elkerülésében és támogatni őket a vevőkért folytatott harcban.

A rendszer bevezetésének finanszírozására uniós pályázati lehetőséget is biztosítunk pályázatírói üzletágunkkal.

A web-Shop egy, a nap 24 órájában nyitva tartó értékesítési csatorna, melyben új hatékony értékesítési megoldások használhatók. A rendszer valós idejű készletadatokkal dolgozik, mely optimálisabb logisztikai megoldást tesz lehetővé teljes összhangban az Ön cége ügyviteli, vállalatirányítási és számlázó rendszerével.

A web-Shop a konkrét kereskedelmi funkción túl tökéletesen alkalmas arra, hogy minőségi szakmai szolgáltatásokat nyújtó portál legyen. Ez azt jelenti, hogy az áruházban egy rendszerben kezelhetők olyan szöveges, képi, táblázatos tartalmak, melyek nem a terméket mutatják be, hanem az azokkal kapcsolatos érdekes információkat, terméktörténetet, hozzájuk kapcsolódó trendeket. Az ilyen szakmai közösségek építését segítik például az alábbi funkciók:

  • Pontgyűjtő akciók
  • Szakértői blog
  • Fórum modul
  • Hírszerkesztő modul
  • „Mit vettek még, akik ezt vették" és kapcsolódó termékek modul
  • Új és akciós termékek egyszerű kezelése
  • Vásárlói termékértékelések
  • Kedvezményrendszer, törzsvásárlók és kiemelt vásárlók kezelése
  • Termékek összehasonlítása modul
  • Gyors és részletes keresők
  • Barátságos kezelőfelületek
  • Áttekinthető termékinformációk és listák
  • Több valutanem kezelése
  • „Egyet fizet, többet vihet" típusú akciók kezelése
  • Vevőbarát kosár- és megrendelés kezelés
  • Többszintű, szabadon menedzselhető kategóriarendszer
  • Bankkártyás és e-kupon fizetési lehetőség

Kérésére a termékadatok, valamint az online és valós vevők adatai és vásárlásai egy rendszerben, közös adatbázisban tárolódhatnak, így a webshop kezelése ügyviteli szempontból azonos lehet a hagyományos boltokéval, ebben vállalatirányítási modulokkal is rendelkezésére állunk. A webshop-hoz tartozó adminisztrációs felület fontos értékesítés támogató szerepe, hogy azon keresztül megfigyelhetők a vásárlási szokások, és ennek megfelelően rugalmasan alakítható a virtuális bolt felülete, kínálata (a gyakran keresett termékek, akciók kiemelhetők, míg a kevésbé hangsúlyos elemek háttérbe helyezhetők). A vásárlást kiegészítő szolgáltatások közül ki kell emelni a kiszállítást / házhozszállítást, melynek menedzselése szintén történhet az adminisztrációs felületen keresztül.

Tehát egy színvonalas, virtuális üzlethelyiség

vásárlói számára...

  • kényelmes vásárlási lehetőségét nyújt.
  • non-stop nyitvatartást tesz lehetővé.
  • megszünteti a földrajzi határokat.
  • további kedvezményeket tud biztosítani az alacsonyabb fenntartási költségeknek köszönhetően.

a cége számára...

  • időt és költséget takarít meg vásárlói és önmaga számára.
  • piaci jelenléte erősödik.
  • napi 24 órában a vásárlók rendelkezésére áll.
  • nem jár plusz emberi erőforrások bevonásával.
  • minimális ráfordítással a vásárlók szélesebb körét képes elérni.
  • marketing tevékenysége jobban mérhető.
  • reklámfelület kialakítására van lehetőség, ami plusz bevételt jelent.

Szolgáltatásunk igényességét és minőségét bizonyítja meglévő ügyfeleink referencialistája.

Elektronikus üzletviteli és vállalatirányítási szolgáltatásunk – ERP-base integrált vállalatirányítási rendszer

Cégünk kis-, közepes és nagyvállalkozások, szervezetek pénzügyi, ügyviteli és menedzsment feladataira kínál könnyen bevezethető, rugalmas és minőségi szoftvermegoldásokat.

ERP rendszerünk lefedi az ajánlatkérést és adást, a vevői és szállítói rendelést, raktári mozgásokat, valamint a készlet figyelésének és kezelésének folyamatát, a számlázási és pénzügyi folyamatok kezelését, illetve banki, pénztári és folyószámla folyamatokat. A főkönyvi könyvelés és valamilyen vezetői információs modul szintén az ERP része lehet. A szerviz és gyártási tevékenység általában már speciális (iparági vagy teljesen egyedi) modulokat igényel, ezek vagy teljes egészében részei az ERP rendszernek, vagy teljesen integrálva vannak abba úgy, hogy felhasználói szinten az egységes adatkezelés megvalósuljon. A partnerekkel való kapcsolat bizonylatainak nagy része (például megrendelések, számlák) az ERP rendszerben keletkezik. Ezeket a CRM rendszerben is el kell érni, le kell tudni kérdezni, viszont a CRM rendszerben rögzítésre kerülhetnek olyan adatok is (telefonbeszélgetések, ígéretek, reklám levelek) amelyek nem csak a már meglévő partnerekkel kapcsolatosak, illetve nem a szokásos bizonylatolással kerülnek lekezelésre.

Cégünk üzletpolitikája, hogy partnerünk ne csak egy rendszert, hanem egy jól dokumentált, bevezetett információs rendszert kapjon. Ennek érdekében a program beüzemelése előtt felmérjük a vállalat által használt bizonylatok teljes körét, és az ezeket befolyásoló folyamatokat. A megbízóval közösen meghatározzuk a gépesítendő folyamatok körét, közösen elkészítjük a telepítési ütemtervet és a bevezetés menetrendjét. Minden esetben megpróbáljuk a korábbi programok adatait átolvasni, hogy az új program indítása minél kevesebb adatrögzítési munkával járjon. A program beindítása után is folyamatosan partnereink rendelkezésére állunk jogszabálykövetéssel, programfrissítésekkel és rendszerfelügyelettel.

Amennyiben igény adódik rá, vállalatirányítási moduljaink bevezetésének finanszírozására uniós pályázati lehetőséget is biztosítunk pályázatírói üzletágunkkal.

Szolgáltatásunk igényességét és minőségét bizonyítja meglévő ügyfeleink referencialistája.